Bine ati venit la aer-conditionat-panasonic!


RMA (Autorizatie de Returnare a Marfurilor)



Pentru imbunatatirea serviciilor oferite dumneavoastra, returnarea marfurilor catre GBC EXIM  se va face respectand procedura RMA si cu indeplinirea conditiilor din formularul nostru de cerere RMA.


Lista motivelor RMA:

1. marfa asupra careia exista vicii;

2. marfa facturata eronat de vanzator;

3. marfa livrata eronat de catre vanzator;

4. marfa care necesita reparatii in perioada de garantie;

5. marfa care necesita reparatii post-garantie;

 

Atentie: nu se accepta returnarea spre stornare a marfurilor care reprezinta comanda speciala externa. Comenzile externe sunt considerate dedicate si contin acceptul dvs definitiv asupra marfii si perfonatelor acesteia, sub exceptia punctelor 1 si 2 din lista Lista motivelor RMA. Avansurile platite pentru comenzi externe sunt nerambursabile.

La returnare, din orice fel de motiv a produselor cumparate de la GBC EXIM, va rugam sa respectati procedura de mai jos:

 

Pasul 1 Orice returnare de produse va fi inregistrata in prealabil la sediul GBC EXIM SRL solicitand un numar RMA (Autorizatie pentru Returnarea Marfurilor). Numarul de RMA se obtine trimitand un email impreuna cu formularul de RMA completat la info@aer-conditionat-panasonic.ro . Formularul de cerere RMA contine campuri obligatorii. Daca aceste campuri nu sunt completate sau sunt completate incorect, timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra va fi mai lung. Va rugam sa va asigurati ca ati trimis toate informatiile necesare in asa fel incat sa va putem transmite raspunsul nostru intrun timp cat mai scurt. Raspunsul la cererile de alocare numar RMA se face in maxim 5 zile lucratoare.

 

Pasul 2 Dupa acceptul primit (Nr. RMA), produsele vor fi returnate furnizorului, marcate cu nr RMA.  Produsele considerate de furnizor ca fiind neeligibile cerintelor RMA vor fi returnate cumparatorului. Toate coletele vor fi insotite de un numar de RMA in mod OBLIGATORIU. Numarul RMA se va nota VIZIBIL pe coletul retur, deoarece identificarea returului se va face cu ajutorul acestui numar. Coletele fara numar RMA vor fi returnate catre client avand specificata cauza returnarii – “Lipsa numar RMA”.


Mentiuni generale:
Cumparatorul va efectua receptia produselor in maxim 24 ore de la livrare. Orice neconformitate privind corectitudinea facturarii si livrarii produselor nu se va accepta dupa acest termen.
 
 
Reclamatiile privind vicii ascunse se accepta in termen de maxim 7 zile de la data livrarii.
 
 
Pentru reclamatiile privind facturarea sau livrarea eronate din partea GBC EXIM SRL, reclamatiile vor fi luate in considerare doar daca:
  1.   - sunt facute in termen agreat prin procedura publica RMA  de 7 zile de la data livrarii
  2.   - marfurile sunt prezentate spre stornare/inlocuire in ambalajul original, cu toate accesoriile originale.
  3.   - echipamentele sau utilajele nu au fost folosite si nu prezinta urme de uzura.

 

Fisiere:

Procedura RMA 

Formular RMA

[profiler]
Memory usage: real: 24117248, emalloc: 23772784
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem